« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U školskoj godini 2024./25. produženi boravak u II. osnovnoj školi organiziran je za učenike razredne nastave.
Skupine su sljedeće:
Radno vrijeme je od 11:30 do 16:30 sati, uz dežurstvo od 10:30 sati.
Produženi boravak je poseban oblik odgojno-obrazovnog rada koji se organizira za učenike nakon redovne nastave. Organizirano je pisanje domaćih zadaća i učenje praćeno stručnim vođenjem, a učenici imaju mogućnost odabira različitih aktivnosti koje prate Godišnji izvedbeni kurikulum te Školski kurikulum.
Dijete kojem se svakodnevno čita naglas bit će razvojno godinu dana ispred svojih vršnjaka kojima se ne čita naglas svaki dan.
Svjetski dan čitanja naglas obilježava se prve srijede u veljači od 2010. godine, a nastalo je na inicijativu Svjetske organizacije LitWord.
Djeca i odrasli širom svijeta, slaveći moć riječi, kreiraju društvo koje će svakom djetetu omogućiti pravo na obrazovanje te pristup knjigama i tehnologiji.
Čitajući naglas slikovnice, ovu inicijativu podržali su učenici 1.a, 1.b, 2.a i 2.b razreda s učiteljicama Natašom Kurbanjev, Ines Ercegović i Sandrom Bančić.
Učenici 2.a razreda izradili su plakat kojim su najavili Dan čitanja naglas te naveli slikovnice koje će se čitati u pojedinoj grupi. Nakon toga, čitali su slikovnicu iz serijala "Mali ljudi, veliki snovi", o jednom od najpoznatijih znanstvenika modernog doba - Stephenu Hawkingu. Izdvojili su njegov citat ''Koliko god se život činio teškim, uvijek postoji nešto u čemu možeš biti uspješan'' kao glavnu poruku priče.
Učenici 1. a i 1. b razreda čitali su slikovnicu ''Marsovsko pospremanje'' i saznali da Marsovci ne znaju pospremati sobu. Saznali smo i da učenici pospremaju svoje stvari, tako barem oni kažu i da mame s tim nemaju puno posla. A Marsovci? Oni mogu doći na igru u pospremljenu sobu. Najzanimljivije događaje iz slikovnice, učenici su nacrtali.
Učenici 2.b razreda čitali su naglas slikovnicu ''Pjegica zvjezdica'' o jednoj posebnoj djevojčici. Nakon toga razgovarali su o važnosti čitanja, pisali izreke o važnosti istoga te razgovarali o svojim omiljenim knjigama.
Čitanje naglas obogaćuje rječnik, razvija vještinu slušanja, razvija razumijevanje za društvene probleme i čimbenik je budućeg uspješnog razvoja djeteta. Stoga, čitajmo djeci naglas gdje god i kad god stignemo.